De Pijler

In deze (flight)case hebben wij aan de visuele communicatie gewerkt voor het grootschalige kerstevent van de Pijler (2019). Hierin hebben we samengewerkt met meerdere creatieve bedrijven (waaronder kleidatzijnwij.nl). Onze rol was naast het vertalen van de boodschap naar creatief beeld, het ontwikkelen van de media-uitingen en de coördinatie van het gehele traject. De A-Z mediaproductie – van concept tot showtime – van het event is bij Mediaframes neergelegd. De bezoekersaantallen is die avond geregistreerd op 3000.

Welke communicatiemiddelen hebben we gemaakt? de Huisstijl, Logo, flyers, posters, visitekaartjes, vlaggen, banners, socialmedia campagnes en de content van de 50 meter! projectiewand. Ook de 3 levensverhalen van kandidaten die tijdens dit evenement centraal stonden, hebben wij vastgelegd op uiteindelijk 5 minuten film. Om een idee te geven welke werkzaamheden er zijn gedaan tijdens de filmproductie; film en audio opname, montage, beeldbewerking (colorgrading) en audiobewerking in onze studio. Door privacyredenen kunnen we helaas de films niet online vertonen.. Ja jammer he 🙁 Wel is de fotoimpressie hieronder de bekijken.