De Pijler

In deze (flight)case hebben wij aan de visuele communicatie gewerkt voor het grootschalige kerstevent van de Pijler (2022). Onze rol was naast het vertalen van de boodschap naar creatief beeld, het ontwikkelen van de media-uitingen en de co√∂rdinatie van het gehele mediatraject. De A-Z mediaproductie – van concept tot ‘showtime’ – van het event is bij Mediaframes neergelegd. De bezoekersaantallen is die avond geregistreerd op 2500.

Welke communicatiemiddelen hebben we gemaakt? In het thema Altijd Onderweg hebben wij de volgende media uitingen opgepakt; Een huisstijl, logo, flyers, poster, socialmedia campagnes, 3 film promo’s en de videomapping van de 4 decorborden. Geheel in huisstijl en reisthema, schipholborden, NS borden om de herkenbaarheid te triggeren. Naast deze werkzaamheden hebben we 4 extra camera’s gefaciliteerd waaronder een 12m cameracrane, elektrische rail, topshot drumcamera en een draadloze camera. De fotoimpressie hieronder de bekijken.

 

 


  • Opdrachtgever: de Pijler
  • Service: Film, Animatie, Design